Tuesday 21 November 2017

Forex Sebenar V5


Noen postet en annonse av et forexsystem på bloggen min Det er et Forex-system kalt Teknik Forex Sebenar V3 TFSV3 Så jeg går bare og kjøper det for å se hva fyren prøver å si. Tross alt vil det ikke være rettferdig mot ham hvis jeg bare kommenterer på systemet uten å vite om det. Etter at jeg betalte for det, fikk jeg en nettadresse der jeg kan laste ned hans filer. Filene består av ebook, videofiler og mal av systemet hans. Alt er passordlås med en veldig klar advarsel om ikke å dele sin arbeid tror jeg at årsaken er mer mot monetære gevinster i stedet for ekte oppfinnelse. Systemet hevder å være et dagdriversystem med høy nøyaktighet opptaksstilling. Det trengte bare 50 pipstopptap på en H4-inngang. Det har evnen til å få mer enn 100 pip på hver handel Det bruker 3 forskjellige indikatorer på 3 forskjellige tidsrammer Indikatoren er lett tilgjengelig, Candle Stick mønster på ukentlig, Støtte og motstand på daglig og Fibonacci retracement på H4. Det er også en mal gitt Når jeg lastet den, gir den meg en tomt lysestake uten andre indikatorer Han kalte det naken handel Det er 2 andre handelsmetoder inkludert som er gap trading og CS inni bar Videofiler er gitt på hvert kapittel, men stemmen kan bli høyere Btw eksempel handel på video er tatt fra tidligere handel Nei Realtidshandel er gitt.1 H4-post er ikke en daghandler. Mer som en posisjonshandel som det vil ta dager til uker for å fullføre hver prisflyt Flere oppføringer på H4 er ikke tilrådelig siden nøyaktighet på høy TF er ikke veldig bra. 2 Det har mulighet til å oppnå 100 pips, men for å være lønnsomt i forex, trenger du ikke høy pips telling. Det du trenger er høy nøyaktighet. Gi meg et høyt nøyaktighetssystem selv med 20 pips jeg kan herske over verden.3 Indikatorer slik som fibo og SNR er subjektive. Ulike mennesker vil ha forskjellige synspunkter og verdien av indikatorene. For en erfarne forhandler er det bra, men for en nybegynner, ville det være en katastrofe ute på sjøen. 4 Å ta opp på SNR er bra, men med ventende ordreinngang, den presentere egen risiko Det er mye mer trend fortsettelse enn trend reversering i Forex Kombiner det med Fibonacci retracement, det er litt av en risikofylt business.5 Jeg kjøpte systemet for å se om det er noe nytt forfatteren bringer til markedet Noen nye kunnskap eller metode eller til og med indikator viser seg at det ikke er noe nytt. All den nevnte metoden diskuteres allerede i fora over hele verden. Som et annet system, fortsetter forfatteren å presse sin metode mens han ikke klarte å se årsaken bak 90 av nybegynnere . Vel, det er mitt syn på systemet. Det er alt basert på min personlige erfaring i Forex. Etter alt har jeg handlet lenger enn forfatteren selv, jeg tror jeg har lest gjennom sin eBok og video, siden jeg ikke har det, vil jeg enten ber om tilbakebetaling eller gi den til folk som ønsker det. Det er en klar advarsel som begrenser folk fra å dele sin eBok, men siden jeg allerede har betalt for det, er jeg fri til å gi til alle jeg vil. Som å kjøpe en bil, kan jeg dele c ar med noen og det er ikke å stjele, med mindre jeg får tilbakebetaling, så kan jeg ikke gi den til noen. I øyeblikket ber jeg om online trading support Hvis det er chatterom hvor forfatteren vil gjøre markedsanalyse og gir sanntidssignal på bransjer La oss se hvordan det går Jeg vil oppdatere på dette senere. Oppdater i prosessen for tilbakebetaling nå, beklager at dere coz jeg kan ikke dele sin ebook. Forfatter sier at det er et chatrom på FB som gjør handelsanalyse, men jeg kan ikke finne det Kanskje en klarere instruksjon er nødvendig. Btw Jeg ble gitt spesifikk instruksjon om ikke å dele noen av TFSV3-hemmelighetene mens jeg gjorde denne anmeldelsen. I sannhet er det ingen hemmelighet, da metoden han bruker, diskuteres åpent på internett. Kreditt må gis til forfatteren for å samle all informasjon på ett sted For noen som begynner i Forex, kan denne eBok være en kilde til informasjon. Alle grunnleggende info om Forex trading er der. For en erfaren forhandler tror jeg at du kan finne informasjonen i forumet , og det er gratis. Det er alt det e anmeldelse jeg har tenkt å skrive jeg kan ikke snakke for mye fordi det vil gi ut detaljerte detaljer i hans system Alle detaljene jeg har skrevet her er lett tilgjengelig på internett Det er ikke en hemmelighet, det er mye diskutert i fora på internett , det er hvordan du bruker dem. Teknik Forex Sebenar v6 Last ned. teknik forex sebenar v6 nedlasting Arkiv - Blog Belajar Teknologi-Forex-Sebenar-V6-D Teknologi Forex Sebenar V6 Nedlasting Arkiv - Blog Belajar Bagaimana Handel Forex Jana 60-150 Pips Teknik Forex Sebenar V6 Percuma. Jan 16, 2015 - Teknikk Forex Sebenar V6 Percuma kepada som følger med Temaer TFS sebelum Last ned Panduan Handel Bernilai Rm199 PERCUMA Teknikk forex sebenar teknologi-forex-sebenar-down har indikatorer Teknikk Forex Sebenar V3 Pdf Gratis nedlasting Mastering 3 år siden teknologi forex sebenar v6 nedlastning Arkiv - Blog Belajar TEKNIK FOREX SEBENAR Forex-vinnere Gratis nedlasting 3. desember 2012 - TEKNIK FOREX SEBENAR Av Khalid Hamid Last ned 6 pdf e-bøker og en tpl-fil Systemet virker ikke e indikatorer Jangan Beli ebook TEKNIK FOREX SEBENAR V2 Arkiv. Arkiv Jangan Beli eBok TEKNIK FOREX SEBENAR V2 Forex Korang Guna DROPBOX Du har ikke tilgang til å starte et nytt emne her. Hampeh Teknik Forex Sebenar Gratis nedlasting - YouTube Video for teknikk forex sebenar v6 download. Looking for Teknik Forex Sebenar Gratis nedlasting Rahsia Teknik Forex Sebenar - Facebook Ramai sangat yang Du er her: TechText, Forex Trading, Forex Trading, Forex Trading, Forex Trading, Forex, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Money, Dengan Forex Trading, Nama Tak Perlu Teknikk Forex Trading - Forex Forex Terbaik 30, 2015 - Medlemskap i Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Trading Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Forex Trading Forex Sebenar kini dalam bentuk DVD enn juga Buku Fizikal Korang poeng boleh nedlastning tapi pastikan korang sudah daftar di. TEKNIK FOREX SEBEN AR TFS. Saya Khalid Hamid Seorang FULLTID FOREX TRADER Saya Merupakan Bekas Eksekutif Bank Antarabangsa yang pernah bertugas sebagai VALUTA ANALYST Tugas saya ialah menganalisis pergerakan matawang yang digerakkan oleh berita-berita økonomi. Selain, si en aktiv aktør for handelsmenn ser menyumbangkan tips Forum forex tempatan enn juga antarabangsa. Pengalaman sebagai valuta analytiker dan keaktifan berforum selama 9 TAHUN telah banyak membentuk si menjadi trader seperti yang anda som har hatt ii. Sebelum ini, sejak 2011 saya meny 5 buah ebook berjudul TEKNIK FOREX SEBENAR V1, V2, V3, V4, V5, Kini, Sesong, Melalui, Banyak, Prosedyre, Bøker, Bøker, Bøker, Bøker, Musikk, Bøker, DVD'er, TV-serier, TV-serier, TV-serier og - programmer. diambil daripada singkatan FOR eiendom EX change atau Tukaran Matawang Asing Forex merupakan pasaran kewangan terbesar di dunia dengan ni lai transaksi harian melebihi USD 5 TRILLION SEHARI Jeg har ikke hatt en god tid siden, men jeg har ikke hatt det samme, men jeg har ikke lyst til å kjøpe Forex, men det er veldig bra. Selve maten min og du kan kjøpe. KJØP MÅ IKKE BLI MEDLEM PÅ CONTOZYA, JJA OG MELLANKONG I LONDON, ANDA PERLU meny matawang Ringgit MYR enn membeli matawang Pound Sterling GBP. Kalau dulu forex hanya boleh dibuat di kaunter, kini ia sudah boleh dilakukan secara ONLINE Asalkan ada komputer internet, anda bebas untuk handel i mana-mana sahaja, pada bila-bila masa. Apa yang hebraisk forex ialah, KITA SEMUA YA, KITA SEMUA BOLEH MENJANA PENDAPATAN YANG LUMAYAN DENGANE CEPAT DAN MUDAH. Untuk menjadi seorang forex trader, anda hanya perlukan komputer smartphone, internett enn sedikit modal mengikut kemampuan anda Itu sahaja. FOREX ADALAH SANGAT MUDAH. Anda mungkin akan kerugian beribu-ribu atau puluhan ribu, dan mungkin juga ratusan ribu ringgit dalam masa beberapa harau jam sahaja Bacalah tragedi sadis forex di b awah. Seorang trader kerugian USD4,950 kira-kira RM21,285 dalam masa 1 malam sahaja kerana terlalu yakin sehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sahaja angkara pengumuman berita Ikke-farm Payroll NFP enn kanadisk sysselsetting Endre EC. Ada yang membuat pinjaman peribadi sehingga USD25,000 dollar RM107,500 utenomtale valuta forex Tetapi dalam masa 2 minggu, modalnya habis licinien Malangnya, beban hutang perlu eranggung sehingga 10 tahun Lamanya. Kena tipu RM33,000 kerana menyertai skim forex enn kerugian USD5,830 RM25,069 akibat handel tanpa ilmu seperti dua pengadu di bawah. SAYA TIDAK MAHU ANDA JADI BEGITU. KENAPA TECHNIK INI DIDEDAHKAN. Teknik ii ​​didedahkan kerana saya sangat kasihan melihat TERLALU RAMAI TRADER yang masih TERKIAL-KIAL dalam forex Ini kerana Merka banyak melakukan KESILAPAN BESAR seperti. Tidak meletakkan Stop Loss dalam trade. Stop Tap melebihi Target Profit. Trade er en av de ledende selskapene som har hatt mulighet til å skaffe seg en fortjeneste. Lønnsom takknemlighet for penger. Manglende administrasjon. Manglende valg av tap BALAS DENDAM. Modal tidak mencukupi enn banyak lagi lah. Kesilapan-kesilapan seperti inilah yang membunuh seseorang trader Saya sudah melanui semua itu, enn PERCAYALAH IANYA AMAT-AMAT MEMERITKAN. Jadi, at det er sagt at det er en god tid for meg selv, og jeg er veldig glad for at du har det, så du kan ikke si noe om deg selv. TEKNIK FOREX SEBENAR er en av de mest kjente teknikkene, teknologien er så god som mulig. Seorang trader yang hebat serta tidak perlu berputih mata. Nak berjaya dalam forex, uutjer 2 langkah ni. JUAL DI PUCUK, BELI DI AKAR.2. TEKNIK NEWS TRADING TFS. PAS EKSKLUSIF TFS PRIVAT GROUP. NAK SENANG, CEPAT, DAN MURAH. NAK SUSAH, LAMBAT, DAN MAHAL. Pilihlah secara bijak ya. Jika anda har også hatt en god jobb, og er i stand til å fakta om dette .95 Trader Adalah Trader, Gengal, Mahu Tak og Jadi Salah Seorang daripada 5 trader yang berjaya. Kebanyakan trader akan kehabisan modal merka dalam masa 3 bulan sahaja Ada yang rugi ratusan, ribuan, puluhan ribu dan juga ratusan ribg ringe Anda tentu tak nä jako salah seorang daripada kunka kan. Ini bukan indikator robot yang merapu Ini adalah TEKNIK FOREX SEBENAR Anda tak perlu habiskan puluhan ratusan ribuan ringgit untuk membeli sesuatu yang tidak berkesan. And tidak perlu lagi membuang masa, tenaga dan wang ke sana ke mari mendalami ilmu forex yang belum tentu lagi betul atau tidak TEKNIK FOREX SEBENAR adalah penyelesaian menyeluruh kepada segala - galanya. Bukan senang nak belajar forex tanpa demonstrasi Tetapi TEKNIK FOREX SEBENAR disertakan dengan contoh bergambar serta video panduan Budak sekolah poeng boleh memahaminya, apatah lagi orang dewasa. Indicator biasanya dijual pada harga RM100 00 250 00, manakala kelas dan seminar pula dalammen RM1 , 000 00 5000 00 Itupun tanpa følger opp daripada penganjur TEKNIK FOREX SEBENAR pula tak sampa jeg er RM700 00, og det er det du har lyst på. Jeg har aldri hatt det. Håper du har det, TERLALU MURAH, og du kan ikke gå glipp av det, og du vil også ha det samme. Du kan også være interessert i belønning, belå indikator, test og feil mencuba 1.001 teknikkindikator , seminarer og seminarer Trader seluruh dunia menggunakan teknikk ini bukan saja untuk forex, tetapi juga untuk SAHAM, OPTIONS, CPO, GOLD, enn SILVER. Say takk for pakken og du vil ha mer informasjon, og du vil ha det. Profit forex sudah cukup untuk saya Kejayaan saudara saudari terletak di atas USAHA ANDA SENDIRI Detaljert informasjon om deg selv og du er i kontakt med oss. Kontakt oss for å få mer informasjon. Du kan også sende en e-post til RM698, og du kan også sende en e-postadresse. ORANG YANG BERJAYA ADALAH ORANG HAR ANSVARLIG FØLGENDE PELUANG FOREX ADALAH SALAH SATU LUBUK REZEKI SIAPA TAHU, MUNGKIN REZEKI ANDA ADA DALAM FOREX KAN. SELAMAT MAJU JAYA SAYA UCAPKAN KEPADA SEMUA YANG SUDI MELAWAT WEBSITE INI, TAK KIRA SIAPAPUN ANDA INGATLAH, ORANG YANG BERUSAHA MENGHA RGAI MASA ADALAH ORANG-ORANG YANG BERJAYA. ps Sekali lagi suka saya inngangsinformasjon, og du kan også legge til en oversikt over hva som skjer med en meny som du ikke har til hensikt å forholde deg til. FOREX SEBENAR ada kesemuanya. pps Pendapatan 5 angav seminggu tidak mustahil dengan forex Saya Tjenesten er god, men det er ikke så bra. Hanya 1 år siden, det var en god handel med mana-mana, og det var så bra som en gang i gang, og det var 5 år siden, og det var bare 1 år siden. Jeg vil ikke ha det så lenge siden jeg har hatt det, men jeg har ikke hatt det samme. SEBENAR. ppps RM698 adalah satu jumlah yang kecil jika nak dibandingkan dengan potensi TEKNIK FOREX SEBENAR Pelaburan yang terbaik bagi seseorang individuelle adalah pelaburan ke dalam DIRINYA SENDIRI melalui ILMU enn ii merupakan salah satu daripada cabang ilmu yang ada di dunia ini.

No comments:

Post a Comment